11 januari 2012

RYM


Jag och Elisabeth har varit i Tunisien och blivit erbjudna ett fantastiskt uppdrag. Vi har fått fria händer att designa en kollektion och bygga ett nytt varumärke åt ett tunisiskt företag som vi har valt att döpa till RYM. Kollektionen kommer att bestå av porslin, ullmattor, foutas (badhandukar), stolar, produkter av olivträ samt återvunna kelimkuddar och skall lanseras i början av februari. Det har varit en oerhört hektisk tid men nu börjar saker och ting att falla på plats och de första proverna börjar droppa in. Här får ni se ett smakprov på vad som komma skall...

9 kommentarer:

www.finelittleday.com sa...

Jag vill ha hon tjejen som sitter på Ottomanen, med snygglogga i håret. Och så mattan.

Sanna Hjalmarsson sa...

WOW!!! Jag blir så imponerad, superroligt med all framgång. Har sett så mycket om dig det senaste, och jag ville bara säga att jag älskar dina projekt!

Unknown sa...

TACK snälla Sanna! Vad glad jag blir :) Hoppas att allt är bra med dig. Kram!

Petra sa...

fantastiskt fin matta! gillar verkligen din stil.
/ Petra.

med nål och tråd sa...

En sån sagolikt fin matta

Hedvigochjag.se sa...

Otroligt fin matta!!! Jag som håller på att leta efter en ny. Och så dyker den där upp. Hoppas att priset passar min plånbok också.

Stort grattis till nya märket och samarbetet med Elisabeth. Ni har lyckats skapa en känsla på prylarna som det inte går att sätta ord på!

Nu ska jag fortsätta spana igenom sidan.

// Terese

Unknown sa...

Tack snälla ni! Det glädjer mig enormt
att ni gillar mattan :) Kram Anna

Tova sa...

Så himla fin matta ja!!! Var/när/hur kan man få tag i den???

Allt och/eller Inget sa...

Wow, vilket uppdrag!!! Låter hur spännande som helst. Och det ska bli spännande att de kollektionen klar sedan. Vad kul att vi redan nu fick titta, så mycket fiiiiiint! Lycka till!